Se cade a Shabbat si inizia da Qui
יוֹם הַשִּׁשִּׁי,וַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ, וְכָל צְבָאָם.
וַיְכַל אֱלֹהִים בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי, מְלַאכְתּוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה; וַיִּשְׁבֹּת בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי,
מִכָּל מְלַאכְתּוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה.
וַיְבָרֶךְ אֱלֹהִים אֶת יוֹם הַשְּׁבִיעִי, וַיְקַדֵּשׁ אֹתוֹ: כִּי בוֹ שָׁבַת מִכָּל-מְלַאכְתּוֹ,
אֲשֶׁר בָּרָא אֱלֹהִים לַעֲשׂוֹת.
Quando cade di giorno feriale s’inizia da qui:
וּבְיוֹם שִׂמְחַתְכֶם וּבְמוֹעֲדֵיכֶם, וּבְרָאשֵׁי חָדְשֵׁיכֶם וּתְקַעְתֶּם בַּחֲצֹצְרֹת עַל עֹלֹתֵיכֶם, וְעַל זִבְחֵי שַׁלְמֵיכֶם; וְהָיוּ לָכֶם לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי אֱ’לֹהֵיכֶם, אֲנִי ה' אֱ’לֹהֵיכֶם.
סברי מרנן (rispondono I presenti: לְחַיֵּים)
ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, בורא פרי הגפן (rispondono I presenti: אמן)
ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, אשר בחר בנו מכל עם ורוממנו מכל לשון וקידשנו במצוותיו.ותתן לנו ה' אלהינו באהבה את (di Shabbat: יום השבת הזה ואת) יום הזכרון הזה ואת יום טוב מקרא קדש הזה יוֹם (di Shabbat זִכְרוֹן( תְּרוּעָה באהבה מקרא קדש זכר ליציאת מצרים.ודברך מלכנו אמת וקיים לעד.
ברוך אתה ה', מקדש (di Shabbat השבת ו) ישראל ויום הזכרון. (rispondono I presenti: אמן)
Se cade a Motzaè Shabbat si aggiunge – sulla candela la prossima berakhàh, e quella successiva indipendentemente:
ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, בורא מאורי האש (rispondono I presenti: אמן)
ברוך אתה יהוה אלהינו מלך העולם המבדיל בין קדש לחול ובין אור לחשך ובין ישראל לעמים ובין יום השביעי לששת ימי המעשה.בין קדושת שבת לקדושת יום טוב הבדלת.ואת יום השביעי מששת ימי המעשה הקדשת.והקדשת והבדלת את עמך ישראל בקדושתך.
ברוך אתה יהוה המבדיל בין קדש לקדש. (rispondono I presenti: אמן)
Entrambe le sere si recita:
ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם,
שהחיינו וקימנו והגיענו לזמן הזה
E si beve almeno un la maggior parte di un Revi’it (86 cc – quindi almeno 44cc, circa un quarto di bicchiere di plastica).
:Qui trovate il Qiddush del giorno.
http://dytefillah.blogspot.co.il/2011/09/qiddush-di-rosh-hashanah-la-mattina.html